Subhanallah! Wajah Lelaki Tahfiz Yang Bercahaya

Subhanallah! Wajah Lelaki Tahfiz Yang Bercahaya | Berkat dari hafalan al-Quran yang diberkati, wajah seorang lelaki tahfiz tampak bercahaya dan sangat sejuk untuk mata memandang. MasyaAllah...

 
15 Komentar untuk "Subhanallah! Wajah Lelaki Tahfiz Yang Bercahaya"

sejuk perut ibu mngandung....
bila lah agaknya dapat anak yg soleh cam dye erk...

Bolehla jadi menantu makcik ye..

yang baju biru tu baru dinamakan bercahaya sebab senyum..

Handsome :D tampaknye muke yg brcahaya disbbkn oleh sifat atau ciri2 yg baik ;) :3

nama dier tengku ahmad syafiq .. klau tak silap??...

Cuba kalau hafiz tu India Muslim yg gelap, agak-agak nak bergambar tak? Cuba tengok ustaz Farid Ravi. Manis je, tu pun tanda berkat mendalami ilmu agama. tak semestinya putih melepak macam sedara ni. Saidina Bilal pun ahli syurga, walaupun keturunan Habsyi. Hitam ka, putih ka, kalau ikhlas Insya'Allah ada keberkatan.

Bercahaya seperti wajah qm Fatin...

jernih nga cerah len..cuba bndingkan kulit sm2 puith..sape yng jernih..aiyyaaaaaa

kunjungan balik.... http://anasmarxell.wordpress.com

Well , I'm not sure of the word 'bercahaya' the author is talking about , tp mmg putih la kulit dia .

Back To Top