5 Gambar Ekslusif Penerbangan Komersial Termewah Dunia. MasyaAllah!

5 Gambar Ekslusif Penerbangan Komersial Termewah Dunia. MasyaAllah! | Bagi anda yang ingingkan keselesaan maksimum dengan layanan 7 bintang, mungkin anda boleh mencuba penerbangan pesawat komersial yang paling menakjubkan yang ditawarkan oleh syarikat penerbangan dari negara United Arab Emirates. 


Syarikat Penerbangan Etihad Airways telah berkongsi video bagaimana seramai 498 penumpang Airbus A380 dua tingkat pesawat superjumbo akan dilayan di dalam kapal terbang mewah itu. Bagi penumpang yang mampu, Etihad Airways ia telah mewujudkan tiga bilik Residence , ruang yang paling mewah di dunia seperti jet peribadi di ketinggian 35,000 kaki. Bilik dan suite Residence dihiasi secara individu di dan mempunyai ruang tamu , bilik tidur double yang berasingan dan bilik mandi dalam bilik – dan penumpang akan mempunyai perkhidmatan butler peribadi yang dilatih di Savoy di London.


Walau bagaimanapun, penumpang ekonomi tidak diketepikan dimana mereka menyediakan tempat duduk Smart baru dengan sistem Panasonic EX3 dengan lebih daripada 750 jam hiburan atas permintaan, skrin sentuh HD dengan Wi -Fi dan akses mudah alih. Penerbangan Etihad A380 akan diperkenalkan dan menyediakan penerbangan dari Abu Dhabi ke Heathrow, United Kingdom bermula bulan Disember dan harga tiket sehala pula adalah £ 12,500 ( RM60,000 ) yang boleh dibeli di www.etihad.com.




Sumber: Wanista
0 Komentar untuk "5 Gambar Ekslusif Penerbangan Komersial Termewah Dunia. MasyaAllah!"

Back To Top