Kisah Seram Ini Berlaku Dekat Ampang Baru-Baru Ini .. 2014

Kisah Seram Ini Berlaku Dekat Ampang Baru-Baru Ini .. 2014 | Ada seorang kawan ini seorang salesman kereta, bercinta dengan seorang anak jutawan di Area Bukit Antarabangsa. Malangnya, percintaan ini ditolak kerana dia ni seorang salesman kereta sahaja..

Gambar hiasan

Satu malam, mereka bercadang untuk melarikan diri. Selepas berjaya melarikan diri, bapak perempuan ini sedar akan kehilangan anak perempuan kesayangan dan telah membuat laporan polis dan juga telah membuat iklan di akhbar tempatan dengan mengatakan dia akan menerima teman lelakinya itu jika dia balik ke rumah.  

Bila mendengar berita ini, perempuan itu balik ke rumahnya di bukit antarabangsa dan keluarga pihak perempuan itu pun menerima lelaki ini dengan seadanya. 

Enam bulan kemudian, mereka bercadang untuk berkahwin dan persiapan untuk majis perkahwinan itu sedang disediakan. Nak dijadikan cerita, Semasa lelaki ini pergi membeli Kentucky kat Ampang Point, dia kena langgar kereta di hadapan perempuan tersebut dan keesokan harinya lelaki itu pun dikebumikan. 
Kejadian ini amatlah menyedihkan perempuan tersebut kerana tinggal beberapa hari sahaja lagi perempuan itu hendak berkahwin dengan lelaki kesayangannya.

Pada satu malam, ibu perempuan ini mendapat mimpi, seorang nenek tua meminta untuk membersihkan percikan darah di baju pengantin perempuan itu, kalau tidak, sesuatu yang akan buruk akan berlaku. Tapi, ibu perempuan tersebut tidak mengendahkannya. 

Malam berikutnya, Ayah perempuan tersebut pula menerima mimpi yang sama iaitu seorang nenek tua meminta untuk membersihkan percikan darah di baju pengantin perempuan itu, kalau tidak, sesuatu yang akan buruk akan berlaku. akan tetapi, ayah perempuan tersebut jugak tidak megendahkannya.

Malam ke tiga, perempuan itu pula menerima mimpi yang sama seperti ayah dan ibunya dan diceritakan mimpi tersebut kepada kedua ibu dan ayahnya. Dalam ketakutan yang amat sangat, dia pun pergi membasuh baju itu dan macam mana kuat dia basuh pun, darah tetap ada...

Malam keempat, dia mendapat mimpi yang serupa.. Seorang nenek tua menyuruh dia membasuh darah itu bersih-bersih dan jika tidak, malang akan menantinya.. Bila bangun, perempuan itu pun terus menyental baju tersebut sehingga kain tersebut menjadi haus, akan tetapi, darah itu tetap adaa...    
Keesokan harinya, perempuan itu terkejut apa bila pintu belakang rumahnya di ketuk bertalu-talu dan munculah nenek tua tersebut dan perempuan itu pun pengsan..

Setelah terbangun dari pengsan, lalu nenek tua itu pun menghulurkan benda yang berwarna biru... Perempuan itu bertanya kepada nenek tua itu "apa ini...?"  Ni lah Sabun Basuh Dynamo, letakkan sedikit dan kotoran akan hilang... err..yg ni adalah pakej percubaan aja, kalau nak yang besar, beli kat kedai.....

Msty tekun kan korang bacakan ?

jangan marah ..ye..seyum.. wakawakawakaaaaa..

Sumber: CCnetmy
13 Komentar untuk " Kisah Seram Ini Berlaku Dekat Ampang Baru-Baru Ini .. 2014"

sengal betul... punyalah fokus aku membaca..
rupa2nya pasal sabun.. cehhh

Dah agak... mcm cerita ubi kayu... hahaha... lagipun awal cerita dah perasan... sbb tiada pun dpat akhbar yang kononnya anak dilarikan..dan akan menerima lelaki yg bwa lri anaknya tu...hahaha... oklah dr tiada.. kan...

Alahaii..

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Tak lucu pun..tak ketawa..yg tulis cerita ni..lain kali buat kerja lain..

Blog taek…. cite hampeh ni pon nak masukkan… buang masa jer baca, elok ko delete sebelum aku hack ko punya blog ni bodoh!

haha.. tu la pasal .. buang masa jeww..

da agak....sebab tu aku baca komen dulu....

Kenapa Dynamo, apa bezanya dgn sabun lain, fab ada, daya ada etc. Minta admin jelaskan dgn lebih lanjut :-)

haiz.....nk marah ke tak yah?

tokchai!

Back To Top