Pemuda Jumpa Pintu Ke Alam Bunian (3 Gambar)

Pemuda Jumpa Pintu Ke Alam Bunian (3 Gambar) | "Pernah kami datang dengan kawan ke sini, kemudian dia kena rasuk. Tiba-tiba tenaga dia menjadi kuat sangat dan dia hendak terjun ke dalam tasik. Nasib baik kami enam orang, pegang dia," ujar sumber.



"Mula mula tadi, saya rakamkan gambar ini menggunakan kamera Nikon D60," kata Azree. "Abang tengok dua dahan kayu, v-shape di sebelah kiri rumpun buluh, tidak ada apa menarik. Lepas itu saya shoot lagi. Sebaik saya preview gambar, saya terkejut bang. Di tempat sama, macam ada frame pintu, kemudian kalau kita perhatikan secara teliti, macam ada entiti terbang keluar dari 'pintu' sama," terang Azree tenang. 

Berikut gambar yagng diambil menggunakan kamera Nikon D60 dimaksudkan oleh Azree dan sila klik imej untuk melihat butiran lebih jelas. 



Bandingkan gambar di atas dengan imej saya rakamkan pada jam 4.30 pagi tadi di lokasi sama dan teliti perbezaannya.

Sumber: Mazidulakmal.com via Forum Cari
2 Komentar untuk "Pemuda Jumpa Pintu Ke Alam Bunian (3 Gambar)"

edit bro. kesian

tu pintu ke alam jin lh ngok,dh terang2 nmpak rupa jin laknatullah tu...alam bunian terletak antara tujuh langit Allah klau korang nk tau...Langit Zarah

Back To Top