Pemandu Wanita Maut Kemalangan Selepas Post Gambar Selfie Di Facebook

Pemandu Wanita Maut Kemalangan Selepas Post Gambar Selfie Di Facebook | Pada 08:33 pada hari Khamis, muncul di Facebook timeline Courtney Sanford berusia 32 tahun ini yang berbunyi: "Lagu gembira membuatkan saya jadi HAPPY" . Tidak lama selepas itu, pada 08:34, polis menerima panggilan kemalangan.

Wanitta maut dalam kemalangan akibat ambil gambar selfie ketika memandu

Pegawai penyiasat berkata Sanford bersendirian dalam keretanya ketika memandu. Beliau sedang dalam perjalanan untuk bekerja melalui Interstate 85 di North Carolina pada masa itu, dan polis berkata mereka mendapati tiada bukti bahawa minuman, ubat-ubatan atau kelajuan adalah faktor-faktor dalam perlanggaran.
 
Pautan ke Facebook hanya muncul hujung minggu ini selepas rakan-rakan Sanford memberitahu polis. Jurucakap Jabatan Polis High Point Lt Chris Weisner memberitahu stesen TV WGHP yang kemalangan itu adalah contoh "menunjukkan apa yang berlaku apabila anda teks dan memandu".

Kereta Sanford hilang kawalan sebelum melanggar secara berhadapan dengan sebuah lori. Lt Weisner berkata terdapat banyak gambar wanita itu beraksi secara selfie di lebuhraya.
 
"Dalam masa beberapa saat, wanita itu hilang nyawa supaya dia boleh memberitahu beberapa rakan-rakan bahawa dia gembira. Ia benar-benar tidak berbaloi, "katanya.
 
"Sebagai sedih seperti itu, ia juga satu peringatan suram bagi semua orang ... anda hanya perlu memberi perhatian semasa anda berada di dalam kereta."
 
Polis berkata trak itu telah dipandu oleh berusia 73 tahun John Wallace Thompson, yang berjalan jauh tanpa luka.

0 Komentar untuk "Pemandu Wanita Maut Kemalangan Selepas Post Gambar Selfie Di Facebook"

Back To Top