Kejam! Kisah Benar Anak Paling Derhaka Di Kuwait

Kejam! Kisah Benar Anak Paling Derhaka Di Kuwait | Kejadian aneh ini dikatakan berlaku di Kuwait yang melibatkan seorang anak yang derhaka kepada ibu nya. Dua orang anak perempuan tidak mengetahui bahawa ibu mereka telah meninggal dunia 8 bulan yang lalu. Padahal mereka hidup dalam flat yang sama.

Mayat Ibu Dijumpai Selepas Lama Meninggal Dunia
Baru diketahui setelah tubuh ibu mereka mengurai dan hanya tinggal baju dan tulang dibalut baju. Seperti diberitakan Today 's Opinion, Kamis (24/4/2014). Akhbar Kuwait, Al-Wathan, Rabu (23/4/2014) mengkhabarkan bahawa hasil bedah siasat menunjukkan ibu tua itu meninggal 8 bulan yang lalu.

Sedangkan perisikan menyatakan tidak ada unsur jenayah pembunuhan dilakukan oleh kedua-dua anak perempuannya. Kedua anak telah diperiksa dan terbukti tidak mengetahui perihal kesihatan ibu mereka sejak beberapa bulan sebelumnya, walaupun mereka berdua tinggal bersama ibu mereka. Hal itu menurut pengakuan mereka, kerana mereka sibuk dengan pekerjaan harian memandangkan mereka termasuk keluarga yang kurang mampu. 

Hal itu membuat mereka tidak terfikir untuk mengetahui keadaan ibunya yang terbaring di bilik sebelah. Mereka biasa keluar rumah di pagi hari, dan pulang di malam hari. Mereka kira ibu mereka keluar bilik setiap hari untuk makan, minum dan sebagainya selepas pemergian mereka. Lalu masuk ke bilik lagi untuk kembali tidur seperti biasanya. Oleh kerana itu, dia dibawa ke rumahnya. Setelah masuk bilik barulah diketahui bahawa ibunya sudah meninggal dan hanya tinggal tulang yang tertutup bajunya. 

Nota : jadikan kisah ini sebagai pengajaran . jangan biarkan ibu korang bersendirian ye. ni lah akibat duduk 1 rumah tetapi 8bulan tidak tengok kedaaan ibu. Malang sungguh anak ini ..

3 Komentar untuk "Kejam! Kisah Benar Anak Paling Derhaka Di Kuwait"

Xlogik lgsg..xkn le manyat 2xbrbau..

apa punya pendahuluan daa..

Kejadian aneh ini dikatakan berlaku di Kuwait yang melibatkan SEORANG anak yang derhaka kepada ibu nya. DUA orang anak perempuan tidak mengetahui bahawa ibu mereka telah meninggal dunia 8 bulan yang lalu.

Penulis tak reti kira ya? Ataupun seorang anak derhaka dan seorang lagi anak mithali tapi dua-dua tak perasan mak mereka dah mati?

btul jugak,,ada pulak da sorang pastu dua,,,

Back To Top