Sultan Johor Difitnah Sebagai Ahli Freemason?

Sultan Johor Difitnah Sebagai Ahli Freemason? | Tersebar di media sosial oleh "seseorang" yang memberitahu mengetahui bahawa Sultan Johor adalah ahli Freemason, sebuah organisasi yang dikaitkan dengan Illuminati dan Yahudi Zionis yang bergerak secara rahsia di seluruh dunia. Adakah benar maklumat yang mengatakan Sultan Johor adalah ahli Freemanson? Jika salah, tidakkah ia sudah dianggap fitnah?

Di bawah merupakan screenshort dari sebuah blog Dramaraja:



26. JDT, Johor Darul Takzim ya, bukan pasukan bola tu. Kenapa JDT? Kerana, Sultan J**** adalah salah seorang Ahli Fr****son peringkat tertinggi di negara kita. Rujuk sini. Mohon ampun andai patik membocorkan rahsia. Sultan terakhir di Selatan tanah air kita yang mempunyai daulat adalah Sultan Abu Bakar dan setelah itu tiada lagi daulat di sana. Kesemua khazanah kesultanan silam masih tersimpan rapi di sana dan dikawal ketat oleh beberapa pasukan elit askar tidak berdaftar kita. Ada banyak sebab mengapa JDT terkait dengan hilangnya MH370 secara tidak langsung. Antaranya, 70 ribu warga Beijing telah dibawa masuk beberapa minggu yang lalu. Saya tidak pasti adakah semua 70 ribu warga Beijing itu sudah siap masuk atau belum. Ada antara mereka yang dibawa masuk melalui Singapura. Namun, bagi saya sebenarnya Fr****son ini hanyalah seperti sebuah kelab atau pertubuhan untuk orang kaya raya yang berpengaruh untuk bersosial sesama mereka. Ia perkara normal di mana-mana dunia sekarang ini, kerana apabila anda sudah jadi kaya dan punya pengaruh besar, anda sukar terlepas daripada genggaman Fr****son tersebut. Masih banyak soltan yang turut sama menandatangani keahlian tersebut, namun tidak semua Sultan di Malaysia yang menganggotainya. Tidak semua soltan yang ada dalam negara kita suka merampas hak orang lain, tidak seperti yang seorang tu. Anggap sahajalah ini hanya dongengan dan saya mereka-reka cerita, demi kebaikan bersama.
27. Hendak menceritakan dengan panjang lebar mengenai JDT ini amat sukar bagi saya kerana ia berkait dengan hal-hal Kesultanan dalam negara kita. Ada baiknya anda rujuk seorang peguam yang ditendang oleh Soltan Tak Ada Daulat tersebut, iaitu Kamal Hisham JFK disini. Dia ini antara orang yang sangat lantang dan berani membuat pendedahan mengenai hitamnya kesultanan tersebut namun suaranya bagaikan ditiup angin, tak diambil endah oleh orang ramai.


Di bawah ini gambar-gambar yang mungkin berkaitan merupakan hasil carian Google tentang adakah betul atau salah Kesultanan Johor mempunyai kaitan dengan Freemason:




Adakah ini hanyalah satu kebetulan? Hanya Allah sahaja yang tahu. Yang penting, tidak elok jika kita menyebarkan berita yang tak pasti tentang kesahihannya kerana ia bakal mengundang fitnah.

2 Komentar untuk "Sultan Johor Difitnah Sebagai Ahli Freemason?"

Eh gambar bendera mana eh blkg tu?

Back To Top